-->

Blogger Konu Çekme Botu V1.0

Reklam
Blogger Konu Çekme Botu V1.0
Merhaba Arkadaşlar ;
Blogger'lar İçin Konu Çekme Botunu Paylaşmak İstedim.Çok Kullanışlı Bir Bot.Yanlız İndiren Arkadaşlara Bir Uyarım Olacak Çektiğiniz Konuları Olduğu Gibi Almayın Sitenize Aktardıktan Sonra Konuları Özgünleştirin.Olduğu Gibi Yayınlarsanız Google Sitenizi İndexlemez.Bilginiz Olsun Botu Ben Kullanmıyorum Sadece Tavsiye Ediyorum.Sitemdeki Tüm Makaleler Bana Aittir...

Kullanımı ;
-Dosyaları Rar'dan Çıkarın...
-Registration.exe'yi Çalıştırın...
-Msınet.ocx Dosyasını Seçin Ve Registration Butonuna Basın...
-Succed Yazısı Çıktıktan Sonra KonuÇek.exe Programını Çalıştırın...
-Web Sitesini Girin Ve Id Aralığını 1-100 Yapın , Yada Ellemeyin Farketmez...
-Çıkan Uyarıya Tamam Diyip Geçin Bekleyin...
-blogismi.xml Adında Bir Dosya Oluşturacak O Dosyayı Blogunuzun Yönetim Panel -> Ayarlar -> Diğer -> Blogu İçe Aktar Diyerek Blogunuza Aktarın Ve Aktarılan Konular Anasayfada Gözükecektir...


WinRar Şifresi : www.melikhankayacan.blogspot.com

Blogger Konu Çekme Botu V1.0 İndirme Linkleri

Reklam

Benzer Yay�nlar:

Benzer Yay�nlar
Disqus Yorum

Sayfa Görüntüleme Sayısı